بص ياباشا قبل ما تقرأ اى حاجه لازم تعرف ان احنا هنا Minimum Charge يعنى م الاخر لازم تسيب تعليق ولو ماسيبتش عادى برده ولايهمك كفايه انك نورتنا.



الاثنين، سبتمبر 13، 2010

تترات النهاية...

عندما تبدو على عينيك اشارات الالم ولم يشعر بك احد فاعلم انها قد حانت تترات النهايه
المدونة مغلقة لحين اشعار اخر

6 ســــــــايق عليك النبـــى تجبر خاطرى بكلمتين...:

محمد

يا سلالالالالالالالام

يعنى أيه اللى بتقوله ده

طب يا عم و أحنا اللى مشفناش الدموع

نعمل ايه

ذنبنا ايه

و لا هيكون ذنبنا أكبر لأن محسنهاش

أنا ساف يا محمد

بس بجد متمشيش انا رجعت بعد مكنت قررت أقفل المدونة

علشانكم انتم علشان مزعلش حد

متزعلناش عليك

علشان خاطر ربنا

و أحكى معانا كده و نشوف

لو سمحت أرجع بسرعه

a ya m7md elklam dh bgd tyb ezay
7asl a 3shan tqrr elklam dh
mt2olsh enk ht3"eeb 3naa waft7 mla2eesh 7aga gdeeda mnk
elmdona de t3bk w goz2 mohm mn 7yatk ezay htt5la 3nha
7awl tla2i 7l 3"er enk t2flha
7awl ya 7egaz plz
wrbna ywf2k wykrmk yarb ya 3asooooooool

الى المواطن رامى وامنيه العسولة

انا متشكر جدا جدا على اهتمامكم ياجماعه وبجد والله ما كنت اعرف انى غالى عندكم كده للدرجه دى

وانا بصراحه والله ياجماعه كنت متأكد انى راجع تانى بس كنت مخنوق وخلاص لانى بصراحه فى الفترة الاخيره حسيت ان اللى انا بكتبه مالوش لازمه وتاعب نفسى ع الفاضى ودا بالاضافه الى تريقة الناس الكتير اللى حواليا

ومع تراكم الحاجات دى كلها فوق بعضها حصلى نوع من الانفجار والهروب

بس الحمدلله الموضوع رجع سريعا وخاصة لما الواحد يرجع ويلاقى الكلام الجميل اللى مكتوب ده

انا ممتن ليكم جدا وان شاء الله نرجع زى زمان وان شاء الله هايكون احسن واحسن ان شاء الله
بس يارب تكونوا متابعينا دايما
احنا ماصدقنا ربنا يجى كام زبون للمحل قصدى المدونة

ربنا يخليكوا ليا يسعدكوا دائما يارب
:)

ana mbsoooooooota awi enk rg3t tani wllahy
aywa kda ya 7gaz ya 3asoooooool mt3"bsh 3nna tany
rbna ywf2k ya gmeel w mn a7sn l a7sn isa

هههههههههههههههه
وحياة ربنا كنت متأكدة انك راجع راجع لان انا بيحصلى كدة بس اكتر منك تقريبا يومين ويوم مش برضى اقول لحد انى هقفلها انا بسكت وخلاص ههههههههه وانا يعنى لسة جديدة يعتبر ومليش قراء كتير بس تعرف الملل من كل حاجة احساس صعب اوى يامحمد لما تحس انك بتعمل حاجة مهمة ومحدش بيسمعك ذى احساس بالظبط كده لما بتدن فى مالطة وربنا يوفقك يابشمهندس انت بيقرألك ناس كتير من صحابى عطياهم اللينك وبتعجبهم مواضيعك بس مش بيعلقوا ليه انا معرفش وحتى بيتابعونى بس مش بيعلقوا يعنى عادى المهم ان فى حد بيقرأها وبيتابعك

منى

انا نفسى والله كنت عارف انى راجع بس هى المشكله مش مشكلة ان حد بيعلق او لأ مش دى المشكلة
المشكلة ان ساعات كتير جدا بتتعبى فى حاجه جدا وف الاخر مش بتلاقى حد يقدر ناس بتتريأ وبس

وشكرا ليكى ولكل اصحابك اللى بيجوا هنا حتى لو مش بيعلقوا